Ved at benytte denne side er jeg indforstået med brugen af cookies.
Du kan læse mere om vores persondatapolitik (GDPR) på denne side
Accepter

Programomtaler

”Hvad var din reaktion, da du så og hørte præsident Trump spille ud om forhøjede toldsatser?” Sådan lyder første spørgsmål i denne udgave af ”I udenrigspolitisk selskab med Ehrenreich”, hvor det især handler om Trumps toldkrige, der verden over har vakt stor uro både økonomisk og politisk.
I denne udgave af ForsvarsMagasinet zoomer vi ind på en verden i opbrud.
I denne udgave af ForsvarsMagasinet zoomer vi ind på en verden i opbrud.
Anna Bogdanova har gennem de sidste 16 år specialiseret sig i at undervise kvinder i, hvordan de kan opbygge mere fysisk og mental styrke og modstandskraft.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
   

Arrangementer og Sociale medier

 
 
dk4 | Titangade 15 | 2200 København N. | Tlf. 7025 3535
© Copyright dk4. Materialet må ikke gengives uden tilladelse.