”Hvad var din reaktion, da du så og hørte præsident Trump spille ud om forhøjede toldsatser?” Sådan lyder første spørgsmål i denne udgave af ”I udenrigspolitisk selskab med Ehrenreich”, hvor det især handler om Trumps toldkrige, der verden over har vakt stor uro både økonomisk og politisk.
I denne udgave af ForsvarsMagasinet zoomer vi ind på en verden i opbrud.
I denne udgave af ForsvarsMagasinet zoomer vi ind på en verden i opbrud.
Anna Bogdanova har gennem de sidste 16 år specialiseret sig i at undervise kvinder i, hvordan de kan opbygge mere fysisk og mental styrke og modstandskraft.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
|